Sin categoría

Llibres de text

El retorn dels llibres corresponents al curs 16-17, s’ha de realitzar el dia 26 de juny a la biblioteca de l’institut.

Els horaris per realitzar el retorn són els següents:

  • 1r ESO: de 10:00h a 11:15h.
  • 2n ESO: de 11:15h a 12:30h.
  • 3r ESO: de 15:00h a 16:00h.
  • 4t ESO: de 12:30h a 14:00h.
  • 1r. BAT: de 16:00h a 17:30h.
  • 2n. BAT: de 17:30h a 18:30h.

ÉS MOLT IMPORTANT TENIR EN COMPTE LES INDICACIONS D’IDDINK PEL QUE FA AL RETORN DELS LLIBRES (consten a l’albarà de recollida de cada alumne):

  1. Reunir i agrupar tots els ecoBooks. Comprovar que coincideixin amb la llista de l’albarà.
  2. Revisar tots els ecoBooks. Eliminar les etiquetes que identifiquin el llibre, els folres que estiguin en mal estat i esborrar tot el que estigui escrit a llapis.
  3. Obrir el primer ecoBook i introduir l’albarà a la primera pàgina.
  4. Posar tots els ecoBooks en una bossa.
  5. És molt important lliurar els ecoBooks en la data i lloc acordats amb el centre.

 

La compra de llibres es podrà continuar realitzant a través Iddink  ja que permet la compra de llibres reutilizables (ecoBooks).

Informació famílies curs 17-18

Com fer la comanda dels llibres

Preguntes freqüents sobre la compra de llibres amb Iddink

Els llibres pel proper curs es lliuraran directament al domicili de cada família. Si la comanda es fa i es paga abans del 20 de juliol, no hi ha cap cost de missatgeria. A partir d’aquesta data s’haurà de pagar 4,50€.

Al rebre els llibres, cal comprovar el seu estat i comunicar a Iddink les possibles deficiències de manera urgent a través de la pàgina web d’Iddink o del correu electrònic,  info@iddink.cat informant de les incidències.

Des d’Idink es posaran en contacte amb la família i proposaran un canvi o bé continuar amb el llibre i, en el moment de la devolució ho tindran en compte i no cobraran res.

Les famílies que tenen més d’un fill a l’institut, hauran de pagar una quota de l’APA per cadascun d’ells. Durant el mes d’octubre es retornaran les quotes pagades de més. De tota manera hi ha una altra possibilitat. Es tracta de fer el pagament de la comanda a través d’una transferència. Al pagar la comanda d’un dels germans cal descomptar la quota de l’APA de l’import final i, finalment, enviar un correu electrònic a Iddik per informar de que s’ha realitzat aquest descompte.

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s